Direktemarkedsføring satt i system.
Målet er å få frem budskapet ditt til riktige kunder i en situasjon der de er i modus for å ta til seg informasjonen du ønsker å formidle. Vi benytter oss av flere virkemidler for å nå dine mål. På disse sidene vil du finne mer informasjon om hvordan vi opererer, og hvordan vi vil hjelpe deg med å treffe målgruppen din.
JPG Media lar selve mediet inngå som en forsterker av budskapet ditt, ved å få leseren til å engasjere seg i problemstillinger rundt det du vil få frem. Spørsmålet er egentlig ikke hva du skal gjøre for å treffe målgruppen, men hvordan din spesifikke kundegruppe kan komme på din side allerede før de har sett budskapet ditt. Det er her mediene virker som en forsterker i seg selv.
Redaksjonelle bilag øker kraftig
Målinger gjort i samarbeide med Dagens Næringsliv viser at redaksjonelle bilag i avis er blant markedets mest effektive markedsføringsverktøy. Bilag er i vinden som aldri før. Vi har reservasjoner til nesten hver dag i 2009, sier Lisbeth Ølness, International Advertising Manager i Dagens Næringsliv. Hun legger til at der prognosene ellers for dagspressen viser en viss stagnasjon, øker faktisk både lesertid og respons i redaksjonelle bilag.
Den logiske grunntanken er at en leser som er interessert i et spesielt produkt, plutselig får en egen markedsplass fylt med artikler og annonser sammen med avisen vedkommende har kjøpt fordi det er interessant i utgangspunktet. Tester har vist at det er en enestående måte å markedsføre seg på i dagspresseverdenen.
Bilagene har som mål å utfylle hovedavisens raske nyheter med en fordypning i et tema som interesserer leseren, svarer markedskonsulent Snorre Sundby når han blir spurt om verdien av JPG Medias produkter. Satsingen videre går i retning av å etablere en tung base for informasjonsformidling via Internett, og vi satser hardt på å oppnå samme servicegrad også der. Så lenge det finnes annonsører som kan tjene på å eksponere seg på denne måten, setter vi ingen grenser for vårt arbeid. Hverken for tema eller medium, slår han fast.
Uansett hvor god en avis er, så er den verdiløs hvis ingen leser den.
Det handler om å skaffe seg garantier for interessen. Velskrevne reportasjer og temaer som ligger i tiden bidrar til å fange leserne, og beholde dem. I vårt tilfelle sørger også våre førsteklasses partnere for at vi oppfyller den siste delen av suksessgarantien, å få levert budskapet bokstavelig talt rett i hendene på målgruppen din. Sjeldent passer "størst er best" bedre enn innen distribusjon.
Hovedpartnere:
Dagens Næringsliv, Dagbladet, Aftenposten, Ukeavisen Ledelse, Vårt Land
Kontakt oss
Har du spørsmål eller konkrete utfordringer du ønsker å drøfte er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på mail eller ringe oss på +47 411 222 05 / +47 900 90 159
JPG Media AS
Postadresse:
Postboks 101 Smestad
0309 Oslo
Besøksadresse:
Eilerts Sundts gate 41
Telefon: +47 22 82 33 00
Telefaks: +47 22 60 86 60
Email: [email protected]